Stand a little taller

Hej folks!
Sitter i min säng just nu och ska plugga, vi har prov på torsdg tror jag? Aja jag vet iaf vad jag behöver plugga på så jag ska sätta mig och råplugga nu. Sen ska jag äta middag, duscha och jag ska lägga mig tidit idag. Är så otroligt trött att jag typ kommer svimma.
Imorgon är det skolan, as usuall. Vi har bild halva dan så det är nice. Efter det ska jag till stan med Karro, eller jag tror det, jag skulle träffa Louise men hon är sjuk så jag tror inte hon kommer kunna träffas. Iaf! Jag ska till Hollister och köpa lite grejer, sen ska jag till gina och byta en tröja. Och sen ska jag till NK med karro, hahaha hon vill börja köpa märkeskläder, men vet inte vart hon ska köpa det typ, eller vad det var hahaha, så vi ska dit och kolla lite. Jag ska kolla på nya glajor också.
Nu blev det såhär långt igen men äsch!
Puss/Vicki
gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0