Dagen

Dagen började med att vi käkade frukost och allt det där! Sen åt vi lunch hos min mormor, sen drog vi direkt till solna centrum. Jag bytte en tröja sen köpte jag en chai och vi satte oss och snackade och lite sådär. Det hände massa roliga grejer också, hahaha det gjorde min dag! Sen skulle jag till kista centrum med mamma med hon kunde inte lämna adam för han va sjuk så jag sket i att gå dit. Jag åt middag hos min mormor och nu är jag hemma och tittar på melodifestivalen. Haha Loreen vann.
Nu ska jag titta på nån film, tralala.
Jag känner för att träffa nån kompis imorgon, jag blir typ nere eller mår dåligt, eller vad fan man ska säga, när jag är ensam. haha kanske inte är så konstigt!
Det blir väldigt långt här så jag ska avsluta!
Puss/Vicki
en bild från igår

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagens blogg är ute, vann du inte var med igen!:D

http://bruudar.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-ny-omgang-2.html#comment

2012-03-10 @ 23:14:18
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0