Rackethallen

Jag har ganska mycket tid över nu så jag kan blogga lite, jag tänkte berätta vad jag ska göra idag, lite mer exakt för jag kommer inte på nått annat att blogga om.
Vi ska vara i rackethallen från 9 till 11, jag och ella ska spela badminton, sen vet jag inte vad alice,alice och becka ska göra. Efter rackethallen ska jag och becka troligtvis till bea, köpa lite smått och gott, sen gå till pizzerian och köpa pizza! Weeho! Och sen ska vi hem till henne och titta på film och bara slappa typ, och plugga lite. (Om du läser dethär becka så måste jag få låna ditt NO häftesgrej!)
Och det var det för dethär inlägget, haha, blev lite mycket.
Totally normal..
/Vicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0