Jag vill..

  • Bli läkare - jag vet inte varför jag vill bli läkare helt plötsligt, förut var jag jätteäcklad av sånt men nu vill jag vill läkarer.
  • Resa - Jag vill bort från Sverige NU. Åre var väl något men jag vill bort från sverige helt och hållet. Vi åka bort tills det bli varmt i sverige, så kan jg komma tillbaka.
  • Ta lån på 1 mille - bara för att spenadera allt, men det skulle nog inte sluta så bra.
  • Äga en LV väska - haha, jag vill har den i Big size. En äkta då.
  • Bo i USA - Jag vill så jävligt gärna flytta till USA, inte permanent men kanske 1 år? Det verkar som en rolig upplevelse och det finns så otrolig mycket jag vill se där.
  • Vara i New York på nyår - fatta vad underbart!
  • Har råd med vad jag vill - kunna gå in i en butik och köpa vad jag vill utan att titta på prislappen. Då menar jag in HM eller Gina utan typ NK och Victoria's secret
  • Ha ett jobb - Vill otroligt gärna börja jobba, för pengarna. NUUU vill jag ha pengar, haha vill kunna spendera dem.
/Vicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0