Gallerian

Hade ph i skolan i 1 timme först, sen drog jag och Karro till stan. Vi var bara i Gallerian och på NK. Jag köpte lite bodysplash och bodylotion på hollister, karro köpte exakt samma, haha, så jag hoppas hon pallar visa bild. Vi käkade lunch på nått ställe också, asgott var det, sen käkade vi glass nånstans också, jag tycker min var asäcklig medan karro tyckte sin var god haha. Sen drog vi hem.
Inne på NK märkte vi att vi verkligen inte passade in bland Gucci, Burberry,  Dior, Prada osv. Haha vi gick runt och skrattade det mesta,och vi hittade inget som var i våra storlekar typ.. Haha så vi gick därifrån.
Nu ska jag ladda upp bilder till datan, blogga, plugga till provet och massa annat så jag ska sluta skriva nu.
/Vicki
gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0