Varför går allt fel?

Jag vet inte om jag gör bloggen nere pågrund av dem här inläggen men bryr ni er inte, läs det inte.
Det har hänt massa dåliga grejer på senaste tiden och det fortsätter, det tar lixom aldrig slut. Och när jag skrev om det i bloggen så visste jag inte om det skulle vara en bra eller dålig sak att göra. Det var både bra och dåligt, det bevisade mycket, väldigt mycket om mina vänner.. Tyvärr. Men saker är som dem är och jag går vidare i livet. Även fast det inte är särskilt roligt just nu, så vet jag att det kommer bli bra nån dag, vet inte när men det kommer bli riktigt bra. Så jag gör det jag mår bra av och umgås med dem jag mår bra av.
Jag antar inte att ni ska bry er om ni inte vill det, jag mår bara mycket bättre när jag skriver det på bloggen.
Det kanske blev lite dystert inlägg men jag sa det i början.
Tack och hejdå.
/Vicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0