Godmorgon

Hej sötnosar!
Jag somnade ganska tidigt igår (med tanke på att det var helg) men det var skönt. Det hände lite grejer igår men det ska jag inte ta upp. Jag går vidare istället!
Idag ska jag spela badminton om lite mer än 1 timme, shit nu blev jag stressad, iaf jag ska antinga spela på lördagar eller på tisdagar och torsdagar i fortsättningen beroende på hur bra läraren tycker jag är. Haha.. Sen kommer mamma och hämtar mig, vi ska åka och hämta mina älskade lovika-vantar, haha så dum som jag är så glömde jag dem på idrotten.. :P och sen ska vi till min mormor, käka lunch och jag ska fråga Julia om hon vill träffas lite. Min dag i stort sett, jag uppdaterar under dagen med mobilen, om appen vill funka..
Vad ska ni göra idag?
hinner inte nått annat än arkivet, sorry..
Puss/Vicki<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0