Städer/länder jag vill till

London har jag velat åka till i typ ett halvår. Jag skulle åkt med Louise i ca 1 vecka i början av året men jag fick inte sen. Men jag har bestämmt mig att jag måste dit, ska shoppa som en galning! Många tycker jag shoppar som en galning i Stockholm, då har dem inte sett nåntong än..
Thailand Var där sommaren 09, jag älskar det landet! Så himla skönt, värmen, maten, solen, palmer, kläder och allt annat man älskar. Så jävla underbart, och det bästa är att vi kanske ska dit i en månad nästa vinter! Wohoo!
Dubai Det är så jävla fint där. Det är ett land jag verkligen vill åka till! jag vet inte varför jag vill åka dit men det verkar bara underbart.
USA är ett måste! Jag MÅSTE till USA inom några år. Ingen tvekan om saken, jag vill till LA, New York och Florida (olika städer då). Jag vill åka till hela USA men det kommer inte hända så jag nöjer mig med dethär.
Jag skulle åka till typ alla länder i världen om jag kunde men det här är dem absoluta favoriterna och jag SKA dit nån gång innan jag dör! /vicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0