tjenare

hejhej idag så har jag inte hunnit blogga så mycket heheh men jag ska blogga nu... okej idag så var det väl en heelt vanlig dag... och med den så menas att den var helt vanlig men vem sa att mina dagar brukar vara normala? hehe men idag så hade vi kusdag i skolan det är typ No/So det var inte så kul och efter skolan så gick vicki hem till mig och vi käka mellis och sen så kollade vi på NEVER SAY NEVER! det är justin biebers film för er som inte visste, den är jätte bra har redan sett den 4 gånger på typ en vecka och det är såklart min favoritfilm :) men nu så ska jag bara kolla på tv och sen så ska jag ducsha ojoj nu blev det ett ganska långt inlägg men puss på er /karro

Kommentarer
Postat av: emma Ledin

fin blogg! följa varandra med bloglovin? :)

2012-02-16 @ 18:32:52
URL: http://nattstad.se/emisz_
Postat av: Ella och Josefin

Fin blogg!

Går filmen att hyra i affären? eller måste man köpa den?:D

Kram

2012-02-16 @ 21:47:55
URL: http://josefinoella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0