People change, and things go wrong. But always remember, life goes on.

Jag vet att jag sa att jag inte skulle blogga nå mer men jag måste skriva av mig lite.
Dem senaste månaderna i mitt liv har varit jävligt dramatiska, folks kanske tror dem vet vad det beror på men dem har ingen aning. Jag har bara berättat för väldigt få personer om vad som har hänt. Det känns bättre efter jag har pratat om det med någon mer det så inte så lätt att prata om det. Jag har svårt att lita på folk efter mycket av det som hänt..
Och citaten jag brukar skriva på t.ex. bloggen har oftast en betydelse. Inte alla men nästan alla. Jag antar inte att ni ska bry er men det känns alltid bättre efter att jag skriver av mig. Det är några personer som har brytt sig efter inlägget jag skrev förut, och det säger ganska mycket om mina såkallade "vänner"... Jag ångrar så himla mycket men samtidigt är jag så himla glad att mycket av det hände.
Bry er om ni vill.
/Vicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0