Längtar till sommaren

Jag hade ingenting att göra nyss så jag kollade runt lite i webbbutiker och satte ihop det här.
En helt perfekt sommar outfit, eller jag skulle hellre ha en pösigare tröja och helst ett linne men det fanns inte så.
Shortsen måste jag ha, tänkte åka och köpa dem nån dag på Hollister (dålig bild på dem..)
Väskan är en vanlig brun väska från HM bara.
Glajorna är från RayBan (äkta då) och jag kommer kanske köpa sånna till sommaren, tycker dem är så jävla snygga!
Sen kommer vi till skorna, det finns inte ord för dem här skorna, så jävla snyggat, underbara, fina, coola och listan fortsätter. Jag vill ha de så gärna men det känns som att jag kanske är lite ung få så höga klackar? VAd tycker ni?
Och för er som inte vet är det Jeffery Cambell skor!
Lite smått och gott från mig/vicki<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Hade varit super skönt med sommar och kunna ha på sig shorts!

2012-02-03 @ 21:12:34
URL: http://atthecircus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0